Rozkład dnia
RAMOWY ROZKŁAD DNIAGRUPA III
|
|
8.00-8.30 |
Schodzenie się dzieci. Ćwiczenie poranne, gimnastyczne. Czynności samoobsługowe. |
8.30-9.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe; śniadanie. Wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych. |
9.00-10.00 |
Zajęcia dydaktyczne realizowane oparte o podstawą programową realizowane zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego. |
10.00-10.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe; II śniadanie. |
10.15-11.00 |
Zabawy na świeżym powietrzu. Spacery. Zabawy ruchowo-muzyczne w sali. Wykonywanie prac plastycznych. Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych. Zajęcia utrwalające wiadomości z zajęć. Zabawy logopedyczne; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową. |
11.00-11.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad II danie. |
11.30-12.00 |
Ćwiczenia wyciszające, relaksacyjne; odpoczynek poobiedni |
12.00-12.50 |
Ćwiczenia grafomotoryczne - ćwiczenia w pisaniu, karty pracy. |
12.50-13.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe; zupa. |
13.15-13.30 |
Zajęcia wyrównawcze, nadrabianie zaległości. |
* Plan dnia może ulec zmianie ze względu na potrzeby dzieci, pogodę itp.
RAMOWY ROZKŁAD DNIAGRUPA II
|
|
7.30-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne w wybranych kącikach tematycznych. Indywidualna praca z dzieckiem. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Zabawy ruchowe. Zabawy konstrukcyjne. |
8.00-8.30 |
Ćwiczenie poranne, gimnastyczne. Czynności samoobsługowe. |
8.30-9.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe; śniadanie. Wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych. |
9.00-9.45 |
Zajęcia dydaktyczne realizowane oparte o podstawą programową realizowane zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego. |
9.45-10.00 |
Zabawy ruchowo-muzyczne, gry sportowe kształtujące postawę dziecka. |
10.00-10.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe; II śniadanie. |
10.15-11.30 |
Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych. Wykonywanie prac plastycznych. Zajęcia utrwalające wiadomości z zajęć. Zabawy logopedyczne; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową. Zabawy na powietrzu (plac zabaw) oraz spacery- obserwacja zmian zachodzących w przyrodzie. |
11.30-12.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad II danie. |
12.00-13.00 |
Czynności wyciszające, relaksacyjne; odpoczynek poobiedni. |
13.00-13.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe; zupa. |
13.30-14.30 |
Czytanie bajki; rysunki; kolorowanki. Zabawy manualne. Ćwiczenia grafomotoryczne. Zabawy grupowe; zespołowe. |
* Plan dnia może ulec zmianie ze względu na potrzeby dzieci, pogodę itp.
RAMOWY ROZKŁAD DNIAGRUPA I
|
|
6.30-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne w wybranych kącikach tematycznych. Indywidualna praca z dzieckiem. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Zabawy ruchowe. Zabawy konstrukcyjne. |
8.00-8.30 |
Ćwiczenie poranne, gimnastyczne. Czynności samoobsługowe. |
8.30-9.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe; śniadanie. Wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych. |
9.00-9.30 |
Zajęcia dydaktyczne realizowane oparte o podstawą programową realizowane zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego. |
9.30-10.00 |
Zabawy swobodne w wybranych kącikach zainteresowań. |
10.00-10.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe; II śniadanie. |
10.15-11.00 |
Zabawy na świeżym powietrzu. Spacery. Zabawy ruchowo-muzyczne w sali. Wykonywanie prac plastycznych. Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych. Zajęcia utrwalające wiadomości z zajęć. Zabawy logopedyczne; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową. |
11.00-11.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad II danie. |
11.30-13.00 |
Czynności wyciszające, relaksacyjne; odpoczynek poobiedni. |
13.00-13.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad – zupa. |
13.30-14.30 |
Łączenie 4 latków z grupy II. Czytanie bajki; rysunki; kolorowanki. Zabawy manualne. Ćwiczenia grafomotoryczne. Zabawy grupowe; zespołowe. |
14.30-15.00 |
Łączenie grup I, II, III. Zabawy grupowe na dywanie. |
15.00-16.30 |
Gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe. Praca wyrównawcza. Zabawy wg zainteresowań dzieci. Prace porządkowe. Rozwijanie zdolności. Zabawy taneczne. Zabawy na świeżym powietrzu. Rozchodzenie się dzieci. |
* Plan dnia może ulec zmianie ze względu na potrzeby dzieci, pogodę itp.